Richard van der Hoek schreef:Gezien het aantal reacties verwacht ik dat we zeker aan 20 deelnemers zullen komen.
Een tweede workshop zal komen maar niet meer dit jaar. Er is best kans dat we één keer per jaar een workshop met Jan Vermeer gaan doen er is dus zeker een tweede kans.
Een motivatie schrijven is misschien een goed idee maar is dan toch een misschien niet objectieve beoordeling van mij zijn.
Ik dacht aan de volgende procedure.
Ik geef ruim van te voren aan dat er vanaf moment X om Y uur via BP ingeschreven kan worden. Vervolgens is het op volgorde van binnenkomst. Aanmeldingen die voor moment Y binnen zijn dingen niet mee. Ook bij het theater waarbij de schaarste groot is werkt men op die manier.
Lijkt me een eerlijke manier toch?
Het is moeilijk om een manier te verzinnen die voor iedereen acceptabel is. Of je nu een loting doet, of de eerste 20 aanmeldingen neemt, of degene die net een camera heeft gekocht, of dgene die de beste motivatie schrijft, of iedereen die Erwin heet, of ...
Uiteindelijk zullen degene die er niet bij zitten het proces niet eerlijk vinden. Je hebt aangegeven dat je na de zomervakantie de procedure ingang zet, het liikt mij dan goed om dat aan te houden. Maar uiteindelijk ben jij de 'baas', want jij organiseert het.
Gr. Erwin