Vrijdag 8 oktober 2010, de Veluwe, workshop met Jan Vermeer

Discussies over activiteiten van de club of clubleden.
De door Nikon Club Nederland georganiseerde activiteiten zijn alleen voor clubleden toegankelijk.

Re: Vrijdag 8 oktober 2010, de Veluwe, workshop met Jan Verm

Berichtdoor emvdb » wo, 23 jun 2010 7:45 +0000

Richard van der Hoek schreef:Gezien het aantal reacties verwacht ik dat we zeker aan 20 deelnemers zullen komen.
Een tweede workshop zal komen maar niet meer dit jaar. Er is best kans dat we één keer per jaar een workshop met Jan Vermeer gaan doen er is dus zeker een tweede kans.

Een motivatie schrijven is misschien een goed idee maar is dan toch een misschien niet objectieve beoordeling van mij zijn.

Ik dacht aan de volgende procedure.
Ik geef ruim van te voren aan dat er vanaf moment X om Y uur via BP ingeschreven kan worden. Vervolgens is het op volgorde van binnenkomst. Aanmeldingen die voor moment Y binnen zijn dingen niet mee. Ook bij het theater waarbij de schaarste groot is werkt men op die manier.

Lijkt me een eerlijke manier toch?

Het is moeilijk om een manier te verzinnen die voor iedereen acceptabel is. Of je nu een loting doet, of de eerste 20 aanmeldingen neemt, of degene die net een camera heeft gekocht, of dgene die de beste motivatie schrijft, of iedereen die Erwin heet, of ...
Uiteindelijk zullen degene die er niet bij zitten het proces niet eerlijk vinden. Je hebt aangegeven dat je na de zomervakantie de procedure ingang zet, het liikt mij dan goed om dat aan te houden. Maar uiteindelijk ben jij de 'baas', want jij organiseert het.
Gr. Erwin
emvdb
Clublid

Berichtdoor Jop » wo, 23 jun 2010 8:18 +0000

Patrick schreef:
Jop schreef:Op zich prima, maar waarom wachten? Er is interesse genoeg, wellicht ook een idee om mensen die al gereageerd hebben in ieder geval mee te nemen ( :oops: ja sorry, zo graag ga ik mee!)?

En iedereen die gewoon wacht tot de "officiële" inschrijfdatum buiten de boot laten vallen? Lijkt me geen goed idee. :?

Helemaal mee eens hoor Patrick, mja kan het proberen :wink:
| Nikon D5000 | Bereik: 10-300 | Tassen om al dit moois mooi te houden | 4 poten om het (af en toe) vast te houden |
flickr
Picasa
Jop
Clublid

Berichtdoor Richard van der Hoek » wo, 23 jun 2010 9:24 +0000

emvdb schreef: Het is moeilijk om een manier te verzinnen die voor iedereen acceptabel is. Of je nu een loting doet, of de eerste 20 aanmeldingen neemt, of degene die net een camera heeft gekocht, of dgene die de beste motivatie schrijft, of iedereen die Erwin heet, of ...
Uiteindelijk zullen degene die er niet bij zitten het proces niet eerlijk vinden. Je hebt aangegeven dat je na de zomervakantie de procedure ingang zet, het liikt mij dan goed om dat aan te houden. Maar uiteindelijk ben jij de 'baas', want jij organiseert het.
Gr. Erwin

Begin draadje is aangepast met aanmeld procedure en datum!
Richard van der Hoek
Bestuurslid

Berichtdoor Jay » do, 24 jun 2010 3:49 +0000

je zal 5 sep een hoop pb's gaan krijgen denk ik haha
D90, MB-D80, SB-600, ML-L3, Tamron 17-50, Nikon 105VR macro, Nikon 70-300 VR
Flickr - JayONeill.com
Jay
Clublid

Berichtdoor whoami » do, 24 jun 2010 4:35 +0000

Aanmelden kan vanaf zondag 5 september

dat is balen. Ondanks dat ik toch vrij snel bij de 1ste en de vervolg topic aangaf dat ik van de partij zou zijn, ziet het er naar uit dat ik alsnog naast de boot pies. Ik weet namelijk nu al dat ik 5 september geen internetverbinding tot mijn beschikking heb en mij dus niet kan aanmelden.

Mag ik ook via een ander clublid aanmelden?
whoami
Clublid

Berichtdoor Richard van der Hoek » do, 24 jun 2010 5:06 +0000

whoami schreef:Aanmelden kan vanaf zondag 5 september

dat is balen. Ondanks dat ik toch vrij snel bij de 1ste en de vervolg topic aangaf dat ik van de partij zou zijn, ziet het er naar uit dat ik alsnog naast de boot pies. Ik weet namelijk nu al dat ik 5 september geen internetverbinding tot mijn beschikking heb en mij dus niet kan aanmelden.

Mag ik ook via een ander clublid aanmelden?

Hallo Whoami,
Ik heb daar geen moeite mee. Wel zou ik aan willen houden dat elk lid slechts één plekje kan reserveren.
Richard van der Hoek
Bestuurslid

Berichtdoor CameraWim » ma, 12 jul 2010 8:29 +0000

Zou erg graag eens mee willen om wat bij te leren, om de hobby nog interessanter te maken, heb de data in de agenda gezet, hoop dat ik er bij mag zijn?

CameraWim
CameraWim

Berichtdoor naaktslak » vr, 23 jul 2010 9:15 +0000

leuk .
Wil ik ook wel eens proberen.
Goede invulling voor een vrijdag.
Frits
D200 80-200 /2.8 18-200 vr + manfrotto 55v
naaktslak

Berichtdoor Richard van der Hoek » wo, 04 aug 2010 10:43 +0000

Hele kleine update in opening draadje
Richard van der Hoek
Bestuurslid

Berichtdoor Hans Braakhuis » di, 17 aug 2010 9:00 +0000

Voor diegenen die geen NCN lid zijn of die bang zijn om uit de boot de vallen, er is een alternatief:

Workshop Natuurfotografie met Danny Ellinger en Jan Vermeer op 22 oktober 2010
Fotografeer de natuur op de Posbank bij Arnhem en ontdek samen met topfotografen Danny Ellinger en Jan Vermeer de schoonheid van het najaar.
Natuurfotografen Danny Ellinger en Jan Vermeer leren u de geheimen achter de ultieme natuurfoto, zoals camerahandling, compositie en het gebruik van autofocus. Uiteraard komen ook de verschillende technieken om uw ‘doelwit' ongemerkt te benaderen uitgebreid aan bod. Daarnaast leert u alles over het perfect uitlichten van de mooiste bospaddestoelen en zwammen, de locatie en de datum zijn hiervoor perfect uitgekozen. Ook het landschap is prachtig in deze tijd van het jaar.
Aan de slag Na een uitgebreide lunch gaat u samen met de fotografen de natuur in voor het echte werk. Nikon regelt professionele macro- en teleobjectieven en statieven zodat niets meer in de weg staat van een fantastisch eindresultaat. De dag wordt afgesloten met een uitgebreide evaluatie van de resultaten en natuurlijk een gezellige borrel (als de boswachter het toestaat) waar u ervaringen met uw medecursisten kunt delen.
Nikon Fotografie Workshops zijn te boeken bij de betere fotowinkel, of bij Nikon Nederland.
Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.NikonCatalogus.tk
Hans Braakhuis
Bestuurslid

Berichtdoor Richard van der Hoek » do, 02 sep 2010 10:07 +0000

A.s. zondag is het zover. Aanmelden voor de natuur fotoworkshop van Jan Vermeer. Vergeet het niet!
Richard van der Hoek
Bestuurslid

Berichtdoor Patrick » vr, 03 sep 2010 12:15 +0000

Richard van der Hoek schreef:A.s. zondag is het zover. Aanmelden voor de natuur fotoworkshop van Jan Vermeer. Vergeet het niet!

Lekker bezig Richard. Had het toch geheim gehouden. Ik heb het speciaal in m'n agenda gezet. :twisted:
Patrick

Je hoeft niet iedereen aardig te vinden, maar het kan geen kwaad het wel te proberen.
Patrick
Beheerder

Berichtdoor Jop » vr, 03 sep 2010 9:35 +0000

Patrick schreef:Lekker bezig Richard. Had het toch geheim gehouden. Ik heb het speciaal in m'n agenda gezet. :twisted:

Haha dat had ik ook :twisted: Nou ja, op hoop van goede zege dan maar :wink:
| Nikon D5000 | Bereik: 10-300 | Tassen om al dit moois mooi te houden | 4 poten om het (af en toe) vast te houden |
flickr
Picasa
Jop
Clublid

Berichtdoor Richard van der Hoek » za, 04 sep 2010 8:14 +0000

Morgen om 11:00 uur is het zover. De eerste 20 mensen die een PB naar mij sturen met hun echte naam en e-mailadres kunnen deelnemen aan de workshop met Jan Vermeer op 8 okt.
PB's die voor 11:00 uur binnen komen tellen niet mee!

Zie voor alle info de opening van dit draadje.
Richard van der Hoek
Bestuurslid

Berichtdoor Daviddvd » za, 04 sep 2010 10:19 +0000

Richard van der Hoek schreef:Morgen om 11:00 uur is het zover. De eerste 20 mensen die een PB naar mij sturen met hun echte naam en e-mailadres kunnen deelnemen aan de workshop met Jan Vermeer op 8 okt.
PB's die voor 11:00 uur binnen komen tellen niet mee!

Zie voor alle info de opening van dit draadje.

Iedereen heeft z'n pb's al klaar verwacht ik :D
Vlieland, Vlieland te midden der zee , voor Vlieland, voor Vliela....

Wat van m'n foto's
Daviddvd
Clublid

VorigeVolgende

Keer terug naar Clubactiviteiten