NCN Regio indeling

Discussies over activiteiten van de club.
Tenzij uitdrukkelijk anders vermeld zijn de door Nikon Club Nederland georganiseerde activiteiten alleen voor clubleden toegankelijk.

NCN Regio indeling

Berichtdoor Paul61 » di jun 19 2012 12:57 pm

De regio indeling met bijbehorende regiocoördinatoren is nu duidelijker gedefinieerd.
zie hiervoor http://www.nikon-club-nederland.nl/nikonclub/over/ onder Activiteiten.
Dit betekent niet dat je alleen activiteiten in je "eigen" regio mag bezoeken, je bent overal welkom.

Mocht je zelf een idee hebben voor een clubactiviteit (alleen toegang voor leden) dan kan je dat opnemen met de regiocoördinator
van de regio waarin de activiteit zou moeten plaatsvinden.
Groeten, Paul
Paul61
Regiocoördinator

Re: NCN Regio indeling

Berichtdoor hansvk » wo jun 20 2012 8:32 am

Je zou maar in Vuren (Gld) wonen en even naar je regiocoördinator moeten circa 170 km verder :?
D90, Tamron 17-50 f/2.8, Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G, Nikon AF-D 80-200 f/2.8 ED, Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, Nikon AF-S VR micro 105mm f/2.8G
(D40 + 18-55)
hansvk
Clublid

Berichtdoor Paul61 » wo jun 20 2012 9:36 am

hansvk schreef:Je zou maar in Vuren (Gld) wonen en even naar je regiocoördinator moeten circa 170 km verder :?

Als je in Vuren woont ben je een geluksvogel. :wink:
Je heb dan de keuze uit 3 regiocoordinatoren redelijk dicht in de buurt (Ridderkerk, Utrecht & Tilburg)
Groeten, Paul
Paul61
Regiocoördinator

Berichtdoor hansvk » wo jun 20 2012 12:42 pm

Waarmee duidelijk is dat de regio indeling van (heel) Gelderland niet zo gelukkig gekozen is. Misschien in de toekomst Gelderland verdelen in oost, midden en west en onderverdelen bij de dichtsbijzijnde regio.
D90, Tamron 17-50 f/2.8, Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G, Nikon AF-D 80-200 f/2.8 ED, Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, Nikon AF-S VR micro 105mm f/2.8G
(D40 + 18-55)
hansvk
Clublid

Berichtdoor gvdnberg » wo jun 20 2012 2:48 pm

Indeling van de regio's heeft voornamelijk te maken met de vestigingsplaats (woonplaats) van de regiocoördinator. Als we meer regiocoördinatoren hebben, kunnen we het land beter opdelen. Tot nu toe is dit het resultaat.
Aanmelden als regiocoördinator kan natuurlijk altijd bij het bestuur, zodat er een steeds betere verdeling van het land kan plaatsvinden. Als we elkaar helpen maken we het ook gemakkelijker voor elkaar.
Mijn regio in Noord-Brabnt en Zeeland, ook een nogal groot gebied!
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg

FX en DX body, Coolpix P en mooi glas, een paar lampjes, mono- en tripod en nog wat oude spullen.
Al mijn foto's zijn gehost op http://www.flickr.com/photos/gvdnberg
gvdnberg
Bestuurslid

Mijn foto's bewerken toegestaan: Ja

Berichtdoor Daniel123 » wo jun 20 2012 3:14 pm

gvdnberg schreef:Mijn regio in Noord-Brabant en Zeeland, ook een nogal groot gebied!

Maar er zitten in dit grote gebied ook wel hele mooie foto locaties (natuurgebieden) :wink:

En als je problemen hebt met de afstand naar waar de Regioleider wat organiseerd dan organiseer je zelf wat, in overeenstemming met de Regioleider natuurlijk, bij jouw in de buurt. Weet zeker dat de Regioleider dan naar jouw toe komt i.p.v. andersom. :D

Niet te moeilijk doen... Iedereen wordt vanaf morgen vrolijk, de zomer begint tenslotte morgen :lol:
De negatievelingen onder ons zullen wel weer zeggen dat het gouden uur morgen veel te vroeg is :roll:
Daniel123
Clublid

Berichtdoor hansvk » wo jun 20 2012 3:44 pm

Zelf heb ik er geen problemen mee om wat verder te rijden, ben het gewend :wink: Maar sommigen vinden 40 km al erg ver. Maar ik denk dat de verdeling in de toekomst zeker verbeterd zal worden.
(D40 + 18-55)
hansvk
Clublid

Berichtdoor gvdnberg » wo jun 20 2012 3:47 pm

Bijna goed Daniël!
Die door jou genoemde Regioleider...... Dat ben ik! En ik kan je vertellen dat het moeilijk is om iedereen tegemoet te komen, zodat hij of zij een beperkte reisafstand heeft.
Met name het regelen van een geschikte ruimte voor zo'n activiteit lukt gemakkelijker dicht bij dan verder weg, al was het alleen maar omdat je dichtbij de situatie en daarmee de mogelijkheden beter kent.
Daarnaast speelt in zekere zin ook nog de spreiding van onze leden een rol.
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als er leden het initiatief zouden nemen om in overleg iets te organiseren dichtbij hun woonplaats en dan bedoel ik verder van mijn woonplaats. Tot nu toe heeft alleen Jolanda zo'n aanbieding aan mij gedaan.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg

FX en DX body, Coolpix P en mooi glas, een paar lampjes, mono- en tripod en nog wat oude spullen.
Al mijn foto's zijn gehost op http://www.flickr.com/photos/gvdnberg
gvdnberg
Bestuurslid

Berichtdoor Martin » wo jun 20 2012 7:49 pm

Nou ik woon in Doetinchem en dan is Enschede wel ff meer dan 1 uur rijden.

Gelderland is wel de grootste provincie van Nederland, ik hoop dat er snel meer regioleiders komen.
Martin

Gewoon omdat het leuk is
Martin
Clublid

Berichtdoor Paul61 » wo jun 20 2012 8:38 pm

martin65 schreef:Nou ik woon in Doetinchem en dan is Enschede wel ff meer dan 1 uur rijden.

Gelderland is wel de grootste provincie van Nederland, ik hoop dat er snel meer regioleiders komen.

Wat let je om je zelf aan te melden ?
Groeten, Paul
Paul61
Regiocoördinator

Berichtdoor Martin » wo jun 20 2012 8:45 pm

Paul61 schreef:
martin65 schreef:Nou ik woon in Doetinchem en dan is Enschede wel ff meer dan 1 uur rijden.

Wat let je om je zelf aan te melden ?

Als ik de tijd en kennis nu zou hebben had ik dat gedaan, helaas ontbreekt het mij daar aan.
Martin

Gewoon omdat het leuk is
Martin
Clublid

Berichtdoor Paul61 » wo jun 20 2012 9:03 pm

martin65 schreef:Als ik de tijd en kennis nu zou hebben had ik dat gedaan, helaas ontbreekt het mij daar aan.

Gebrek aan kennis is geen probleem, enthousiasme is belangrijker.
En tijd... ja, daar ontbreekt het iedereen aan, maar als je iets leuk vindt dan maak je er tijd voor vrij.
Groeten, Paul
Paul61
Regiocoördinator

Berichtdoor Martin » wo jun 20 2012 9:11 pm

Paul61 schreef:
martin65 schreef:Als ik de tijd en kennis nu zou hebben had ik dat gedaan, helaas ontbreekt het mij daar aan.

Gebrek aan kennis is geen probleem, enthousiasme is belangrijker.
En tijd... ja, daar ontbreekt het iedereen aan, maar als je iets leuk vindt dan maak je er tijd voor vrij.

Tja tijd is lastig, leuk lijkt het me wel al heb ik niet echt een idee wat het inhoud :oops:
Martin

Gewoon omdat het leuk is
Martin
Clublid

Berichtdoor Paul61 » wo jun 20 2012 9:26 pm

martin65 schreef:Tja tijd is lastig, leuk lijkt het me wel al heb ik niet echt een idee wat het inhoud :oops:

Als je meer wilt weten mag je mij bellen.
Mijn tel. nr. zal ik per PB naar je toesturen.
Je zal niet de eerste zijn die ik op deze manier heb overgehaald :D
Groeten, Paul
Paul61
Regiocoördinator

Berichtdoor Fotomarius » di nov 13 2012 7:57 pm

Friesland…
Word er wel eens wat in Friesland georganiseerd?…
‘K neem aan dat daar ook wel Nikon liefhebbers zijn…
Fotomarius
Clublid

Mijn foto's bewerken toegestaan: Nee

Volgende

Keer terug naar Clubactiviteiten