Flickr account verwijderen

Discussies over fotobewerking en archivering

Flickr account verwijderen

Berichtdoor jan24 » vr mar 24 2017 5:29 pm

Ik wil mijn Flickr account verwijderen. Dat lijkt heel simpel, maar niet in mijn situatie. :cry:

Ooit heb ik een account aangemaakt bij Flickr. Toen was 200 foto's het maximum aantal dat men kon plaatsen. Je raadt het al, toen er 200 op stonden een 2e account aangemaakt. Intussen kun je heel wat meer plaatsen op je Flickr account. Reden voor mij om de 1e account te verwijderen. Is overbodig.

Maar dat lukt dus niet. Als ik betreffende 1e account open en rechts bovenin klik om het account te kunnen deleten, dan wil deze mijn 2e account opheffen.
Mijn 1e account is te benaderen onder jnkleine, het 2e account is te benaderen onder jankleine.

Opvallend, de avatar van mijn 1e account is een appel, de avatar van mijn 2e account een afbeelding van Charlie Brown. Wie schetst mijn verbazing, als ik mij 1e account open, dan staat links wel de appel avatar, maar rechts bovenin de Charlie Brown avatar. Die dus eigenlijk bij de 2e account is gebruikt. Schijnbaar heb ik onbewust een koppeling gemaakt tussen beide accounts.

Wie heeft een suggestie of een oplossing?
Nikon D5300
Nikon Coolpix S7000
Tamron SP AF 17-50 F/2.8 XR
Tamron SP AF 70-300MM F/4-5.6 DI VC USD
Tamron SP 90mm F/2.8 Di VC USD
Nikkor 35 mm f/1.8
Nissin Di622 Mark II
FLICKR!
jan24

Forumlid

Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Flickr account verwijderen

Berichtdoor ATOR » vr mar 24 2017 5:40 pm

Rechtsbovenin zie je op welke account je ingelogd bent. Je moet eerst uitloggen door rechtsbovenaan te rechtsklikken op Charlie Brown en dan opnieuw inloggen met je Appel account voordat je hem kunt verwijderen.
ATOR

Clublid

Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Berichtdoor EdvandeZilver » vr mar 24 2017 6:44 pm

Of probeer op het te deleten account in te loggen met een andere browser waarmee je nog niet op flickr bent geweest.
EdvandeZilver

Clublid

Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Berichtdoor jan24 » vr mar 24 2017 7:11 pm

Ook mijn fout, wel uitgelogd, maar fout ingelogd. Zo kwam ik wel in het bedoelde account, maar met de avatar van het andere account.
Maar nu toch gelukt. Ik vond het ook overdreven, om er 2 accounts op na te houden, terwijl er 1 ruimschoots voldoet!
Nikon D5300
Nikon Coolpix S7000
Tamron SP AF 17-50 F/2.8 XR
Tamron SP AF 70-300MM F/4-5.6 DI VC USD
Tamron SP 90mm F/2.8 Di VC USD
Nikkor 35 mm f/1.8
Nissin Di622 Mark II
FLICKR!
jan24

Forumlid

Foto's bewerken toestaan: Ja