Goede (heup)tas...

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.

Re: Goede (heup)tas...

Berichtdoor JvdKooij » zo jul 23 2017 4:18 pm

De pro runner had ik al, maar die is net iets te groot als handbagage voor Astana, de Kazachstaanse luchtvaartmaatschappij. Ik had contact opgenomen met ze maar maar kreeg als antwoord dat uiteindelijk de stewardess beslist. ik heb toen maar het zekere voor het onzekere genomen en een net iets kleinere tas gekocht. Meestal gebruik ik de Flipside nu hier in Nederland voor dagtochten en neem ik de prorunner mee naar Siberie (aeroflot is iets coulanter ivm handbagage). Overigens ben ik over beide tassen zeer tevreden.
Groetjes,
Jaap
JvdKooij

Clublid

Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Berichtdoor ReneG » zo jul 23 2017 11:36 pm

Je hebt ook nog de flipside 500, die is veel groter dan de 400 maar er kan ook veel meer in. Waaronder een 200-500 op camera. Maar hij is natuurlijk ook een stuk groter. Ik heb ze beide. De 400 is lekker licht en klein.
Spul waarmee je foto's maakt... www.renevanglabbeek.nl
ReneG

Clublid

Ervaringsniveau: ***

Berichtdoor JvdKooij » ma jul 24 2017 7:50 am

ik heb (ter voorbereiding van de vakantie) even de tassen gecontroleerd en wat me nog opviel, de heupband van de prorunner is veel groter en steviger, geeft veel meer steun dan de Flipside 400 (geen idee hoe dat met de 500 zit). Ander voordeel is dat je de heupband weg kan stoppen in de tas, dus als je de heupband niet nodig hebt, heb je er ook geen last van.
Groetjes,
Jaap
JvdKooij

Clublid

Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Terug naar “Overige fotoapparatuur”